Sunday, March 20, 2016

Tuhan aku rayu, berikan baik sangka.



It's been a year now.

I'm still holding on, too tight that sometimes it hurts.

I hope this is what i want, the reason why im still here.

Bila kita bagi , tapi rasa tak pernah cukup.
Bila kita berubah , tapi rasa tak dihargai.
Bila akhirnya tetap kita yang salah.

Bila kita bukanlah pilihan yang pasti.

I feel useless, i feel betrayed. 

I tried so hard, but the memories keep on knocking my door.
Late night tears, too much thought that its suffocating.

Tuhan aku rayu, berikan baik sangka.
Aku lemas dengan tanggapan sendiri yang tiada berkesudahan.

Berikan cahaya, mungkin gelap hati ini hingga aku ragu untuk berikan kemaafan pada yang menyakiti.

Engkau yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang, siapalah aku yang hanya manusia biasa tak lari dari dosa.

Tuhan aku rayu, berikan baik sangka.
Tuhan aku rayu, cukupkanlah hanya Engkau bagiku.

No comments: